Банер
Начало Събития Кампании Кампанията "Дари кръв" бе отличена с престижна награда
Кампанията "Дари кръв" бе отличена с престижна награда

Кампанията „Дари кръв“ получи наградата „Златно сърце“, в традиционния конкурс на списание „Бизнес лейди“, който откроява инициативи, свързани с благотворителност и социална ангажираност.

Националната дарителска акция стартира през месец юли, по инициатива на Националния център по трансфузионна хематология, с медийното партньорство на Българската национална телевизия и подкрепата на Първа инвестиционна банка. В рамките на почти два месеца дарителската инициатива обхвана градовете София, Пловдив, Стара Загора, Варна и Плевен.

Златно сърце

Кампанията подкрепиха известни лица от екрана на БНТ - Аделина Радева,Спас Кьосев, Ути Бъчваров, актьорът Христо Мутафчиев, състезателите по сноуборд Александра Жекова и Радослав Янков и известните музиканти Любо Киров и Димитър Кърнев.

Стотици хора дариха кръв в изнесените центрове, които бяха организирани в рамките на кампанията от Националния център по трансфузионна хематология. За нуждите на здравните заведения само в София са необходими между 250 и 350 кръводарители ежедневно. Здравните заведения в страната имат нужда от 500-700 дарители на ден. Инициативата „Дари кръв“ продължава да информира за смисъла от даряването на кръв и да популяризира добрите примери на донорство.

Общо деветнадесет благотворителни проекта и социални инициативи в 11 различни категории получиха официално признание в третото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце”.   Призът е възможност усилията на компании, неправителствени организации, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, да получат публичност и заслужено обществено признание.

Репортаж от събитието можете да видите в сайта на БНТ

 

Този уеб сайт съществува благодарение на mkb-logo